Finance Manager til MEDLOG Denmark A/S i Aarhus

FINANCE MANAGER TIL SHIPPINGBRANCHEN

Hvis du gerne vil arbejde med økonomi i en nyopstartet afdeling af MEDLOG, så er det præcis denne stilling du skal søge. Vi hedder MEDLOG Denmark A/S, er placeret centralt på Aarhus havn og vores moderselskab, samt primære kunde, er MSC som er verdens andet største containerrederi. Du refererer direkte til Depot Manager, og er med i opstartsfasen af finansafdelingen, hvor du med en sund forretningsforståelse og solidt fagligt håndværk sikrer det økonomiske overblik. Det er vigtigt at du trives i en mindre afdeling, hvor vi sammen løfter i flok.

Hos MEDLOG beskæftiger vi os med klargøring, opbevaring, reparation og transport af skibscontainere i alle typer og størrelser, og har containerterminaler og depoter over hele verden. Vi kommer til at operere ud fra et område på 25.000 m2 på havnen i Aarhus.

Jobbet er fuld tid og vil blandt andet indeholde følgende:

  • Opbygning af finansafdeling i samarbejde med Depot Manager samt ansvar derfor. Herunder overholdelse af deadlines, udarbejdelse af finansielle rapporter til hovedkontor, udarbejdelse af budgetter samt løbende opfølgning på disse samt udfærdigelse af årsregnskaber.
  • Planlægning af arbejdsmiljørelaterede møder.
  • Hjælp til HR & ADM. Assistant ved fravær.
  • Proaktivt være en støtte til MEDLOG Denmark A/S samt Depot Manager.

Vi forestiller os følgende om den rette kandidat til jobbet:

  • Du har stor lyst til at arbejde med økonomi, rapportering og statistik.
  • Du har en del erfaring med økonomi.
  • Du er detaljeorienteret og kan godt lide at der er orden i tingene.
  • Du er ligefrem og udadvendt.
  • Du er god til dansk og engelsk mundtligt og skriftligt.
  • Du kan trives i et miljø hvor man udtrykker sig lidt direkte.
  • Du kan trives i en, indtil videre, mindre virksomhed.
  • Du kan trives med nye og ubekendte opgaver og en særdeles omskiftelig hverdag.
  • Du er villig til at overholde alle sikkerhedsregler på terminalen og være med til at ”gå forrest med et godt eksempel”.

Den rette kandidat kan forvente følgende fra os:

  • Vi behandler dig ordentligt.
  • Vi giver dig udfordringer.
  • Vi giver dig muligheder, hvis du er engageret og har lyst.
  • Vi forventer at du kan håndtere frihed under ansvar.
  • Vi hjælper dig der hvor du har brug for det.
  • Vi lærer dig det som du har behov for.
  • Vi holder hvad vi lover.
  • Vi forventer at du er pålidelig og mødestabil.

Du vil komme til at arbejde meget tæt sammen med henholdsvis Depot Manager og HR & ADM Assistant, og der vil være opgaver ud over dine egne, som du skal kunne håndtere i forbindelse med ferie/fravær, hvorfor en meget fleksibel tilgang til jobbet er en nødvendighed. Rejsedage kan forekomme.

Tiltrædelse

Stillingen ønskes besat per 1/3-2019.

Ansøgningsfrist

Vi behandler ansøgninger løbende, så send gerne din ansøgning i dag, vi glæder os til at høre fra dig.

Ansøgning

Send din ansøgning og CV på mail til job@humantalent.dk med emnet “Finance Manager”

Interesseret i at høre mere?

Inden du sender din ansøgning, er du meget velkommen til at kontakte Trine Sangill på 8745 0025 eller 2990 0025 for at høre mere om denne spændende stilling.

Alle henvendelser vedr. stillingen skal foregå til Human Talent ApS.